آموزش افزایش سئو اینستاگرام در گوگل
نوشته شده توسط : ساحل

سئو اینستاگرام، یا به عبارت دیگر سئو اینستاگرام برای گوگل، راهکاری برای افزایش بازدید اکانت و فالوور، افزایش بازدید سایت و در پایان فروش روزافزون محصولات شما می باشد. در دنیای دیجیتالی و برندی امروز، شبکه های اجتماعی و به خصوص فضای اینستاگرام به انگیزه جذابیت زیادی که دارند؛ و وانگهی تعداد بالای کاربران آن، تاثیر به سزایی در رونق و افزایش سوداگری دارند. در صورتی که؛ راهکارهای بنیادین به کارگیری این امکانات را بدانید به راحتی گواه موفقیت و سیر صعودی فروشتان خواهید بود. پس مانند همیشه با وبین سئو به اتفاق باشید لغایت این مبحث شیرین را با هم یاد بگیریم.

در تصویر پایین آغاز همگی تقسیم های یک پیج یا اکانت اینستاگرام به همراه مشخص نمودن آیکن ها، روشنگری دیتا شده است.

افزایش سئو اینستاگرام,بالا بردن سئو اینستاگرام,سئو اینستاگرام

نکات زرین برای افزایش سئو اینستاگرام
۱- نوع اکانت و نام کاربری
اولین نکته برای بالا بردن سئو اینستاگرام، این می باشد که حتما اکانت خویش را در حالت Public پیمان بدهید. از اسم کاربری مانند یک کلمه کلیدی اصلی کاربرد می شود پس باید کوشش نمایید که کوتاه، خوانا و یگانه باشد. نام کاربری تان باید بدون هیچ کلمه بی ربط و نمادهای خاص باشد. حتما آن را به صورتی انتخاب کنید برای کل طیف خوانندگان قابل درک باشد.

بهترین گذرگاه حل گزینش یک Title پسندیده این است که؛ خودتان را جای مشتری قرار بدهید و ببینید که چه کلماتی را سرچ می کند. آموزش فرآوری محتوا اینستاگرام می تواند در این زمینه کمک کننده شما باشد.

۲- استفاده کردن از واژه ها کلیدی در Bio
برخی پارامترهای سئو اینستاگرام در گوگل همانند همان سئو سایت می باشد مانند Title و Description. بیو یا بایو اکانت معادل همان Description سایت می باشد. این یک دسته اساسی برای راهبرد بهینه سازی حساب کاربری شما می باشد. در بیوگرافی باید کلمات کلیدی پیوسته اصلی و ثانویه را قرار بدهید. اما حواستان باشد که بیش از بی گمان نباشد و خوانایی احسان نیز داشته باشد.

این بیوگرافی یا توضیحات به مانند یک چراغ راهنما برای شما عمل می کند و مایه می شود مشتریان شما را پیدا کنند. که اگر بنیادی آن را بهینه کنید؛ صفحه تان در فهرست برتر نتایج جستجو قرار می گیرد.

۳- به کاربردن واژه ها کلیدی در کپشن
کپشن هر پست شما علاوه بر اینکه باید دربرگیرنده نام و نام خانوادگی تان باشد، حتما باید در آن کلید کلمه های اصلی را نیز پیمان دهید و وانگهی باید آنها را طوری بچینید که به چهره تصادفی به نظر برسند.

از بهینه سازی و پسندیده نوشتن کپشن پست ها غافل نشوید. چنانچه تایم و دانش این پیشه را ندارید حتما با کمپانی های کارآزموده همکاری داشته باشید و مدیریت پیج خود را به آن ها بسپارید.

۴- استفاده از هشتگ مرتبط
سئو اینستاگرام چیست,سئو اینستاگرام در گوگل,سئو برای اینستاگرام

برای اینکه هشتگ های احسان را پیدا کنید راهکار زیر به شما پیشنهاد می شود.

ابتدا رقیب های خود را شناسایی کنید و آن ها را رصد کنید و ببینید که از چه هشتگ هایی معمولا بهره‌گیری می کنند. سپس باید یک فهرست از پرکاربردترین آنها حاضر کنید و در پست های خویش آن ها را بنویسید.

فرمول استفاده از هشتگ ها در تصویر پایین به راحتی قابل نگریستن است.

سئو پیج اینستاگرام,سئو سازی اینستاگرام,افزایش سئو اینستاگرام

۵- تنظیم یک برنامه کاری مشخص
از نظر بخردانه به جهت افزایش سئو اینستاگرام، مدیریت مشخص و به روز و منظم؛ به عنوان یک قانون مشخص و نانوشته می باشد. یک برنامه و موعد بندی مشخص را جاسازی نمایید و بر بنیاد آن پست هایی را انتشار بدهید که از نظر محتوا، تصویر، هشتگ و شرح عکس ها بسیار عالی و بهینه باشند. همه این موارد احتیاج به صرف سررسید و برنامه ریزی دقیق دارد. این کاری نیست که در یک شب به سرانجام برسد.

شما نخست باید بدانید که چه می خواهید و یک راهبرد فروش برای خویش جاسازی نمایید. سئو سازی اینستاگرام ارتباط مستقیمی با نوع پست ها و کیفیت آنها و صد البته یک برنامه زمانبدی مشخص دارد.

متن ویدیو اینستارو سئو کن!
به نظرتون اکانت اینستاگرام را می شود سئو کرد؟

چند لغایت راهکار دارد که می توانید اکانت اینستاگرام تان را نیز سئو کنید. حتما با خودتان می گویید که چرا باید سایر سایت بزنم، هنگامیکه می توانم اکانت اینستاگرام را سئو کنم. ببینید اکانت اینستاگرام و پروفایل اینستاگرام، خیلی نمی تواند با عبارت های سطح بالا و پر رقابت، بیاید رقابت کند و جایگاه سایت را برای تان بگیرد. ولی می توانید به عنوان برند شخصی، به عنوان نمونه سرچ بزنید محمد نصیری، می توانید به اکانت من دسترسی داشته باشید. همین مساله بس است برای اکانت هایی که شخصی اند و برادر دارند که بقیه به اینستاگرام شان از طریق گوگل دسترسی داشته باشند.

اولین تدبیر و نخستین نکته این است که؛ اکانت اینستاگرام تان را Public کنید. اکانت های Private هیچ کدام در گوگل نمایش دیتا نمی شوند، چه برسد که بخواهیم آنها را سئو نیز بکنیم. نکته دوم این است که؛ Title احسان برای اکانت اینستاگرام تان بنویسید.

بخش Title همان username هست که در اینستاگرام شما از آن بهره‌گیری می کنید. می توانید عبارت کلیدی به علاوه برندتان را بزنید. به عنوان مثال، من خودم زدم محمد نصیری، پژوهنده سئو و یا کارشناس سئو. هر کسی می تواند در کنار اسمش و یا در کناره برندش از عبارت کلیدی اش استفاده کند.

می توانید بزنید تعلیم سئو با برند و می توانید عبارت کلیدی بلندتر گزینش کنید. بی گمان خوب وقتی که من بزنم تعلیم سئو در گوگل بالا نمی آیم؛ اما در اینستاگرام با عبارت آموزش سئو در سرچ ها بالا می آیم و این نیز خوب است برای اکانت اینستاگرام تان.

سومین نکته یا سومین راهکار، از بخش Bio اینستاگرام تان به عنوان Meta Description بهره‌گیری کنید. Meta description همانطور که می دانید ۱۶۰ کاراکتر است و bio نیز تقریبا همین تعداد کاراکتر است. شما می توانید از این بخش برای به کاربردن عبارت کلیدی در متن استفاده کنید.

آخرین نکته و احد از نکاتی که خیلی نیازی نیست سپریدن بدهید اما می توانید این پیشه را انجام بدهید. برای اکانت اینستاگرام تان هم لینک سازی کنید. این لینک سازی مایه می شود که ارزش آن صفحه روز به روز اغلب بشود.

امیدوارم که از این نکات استفاده کنید و بتوانید اکانت خودتان را برای موتورهای جستجویی همانند گوگل، بهینه سازی کنید. موفق و پیروز باشید.

منبع:

https://avashtech.com/what-is-instagram-seo/





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: